6 תשובות
לעבוד ,לעשות פסיכומטרי/רישיון אם אין לך
ללמוד קורס באיזהשהוא תחום עיניין שלך
להתנדב איפהשהוא
אנונימית
עוד קצת יש עד אוגוסט כנראה
תסיימי שנה❤
שואל השאלה:
כן זה עד אוגוסט
אבל אני מתחרפן אני מרגיש שאני מאבד איי קיו תרתי משמע ואני תמיד מאלה שמתבדחים על זה אז תבינו עכשיו אני רציני
הילדים חמודים נורא אבל אני מרגיש בעצמי שוב בגן ובמערכת החינוך די נמאס
תחליפי מקום אולי? תמיד אפשר
שואל השאלה:
הבעיה היא שכבר עברתי פעמיים ואני כבר בסוף השירות אז לא נותנים לי
ממליצה לך לנסות עוד קצת.
לתת לדברים זמן לפעול ולהישאר בשירות.
אתה יכול לעזור להרבה אנשים לגדול וכן לגדול לא פחות.
בכל אופן על התגובה הראשונה ניתן לשלב פסיכומטרי עם השירות.