5 תשובות
שואל השאלה:
זה יכול להיות סוכרת אני נורא פוחדת.. (שואלת השאלה)
זה יכול להיות סוכרת אני נורא פוחדת.. (שואלת השאלה)
אנונימית ^___^
תתחילי לאכול
אם יש מישהו שאת אוהבת תגידי לו את זה ותשתפי אותו
אנונימי
הסחרחורות החולשה והעייפות הם בגלל שאת לא לא אוכלת או שותה הרבה...
שאת לא אוכלת ובגלל זה את מרגישה ככה
את לא צריכה להרעיב את עצמך בגלל דיכאון.
תדברי על הדיכאון הזה, תדברי על מה שמפריע לך,
אל תברחי לדיכאון, זה הפתרון הכי גרוע שיש
את לא צריכה להרעיב את עצמך בגלל דיכאון.
תדברי על הדיכאון הזה, תדברי על מה שמפריע לך,
אל תברחי לדיכאון, זה הפתרון הכי גרוע שיש
באותו הנושא: