6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא נעלבת זה פשוט מעצבן
לא להתייחס, יש אנשים שפשוט כדאי לא להתייחס אליהם.
תתעלמי זה יעצבן אותו
ממש לא להתעלם להתעלם מראה לו שאין לך ביטחון ואת חלשה תחזירי לו כפול תייבשי לו תתחת פעם הבאה הוא יזהר
שואל השאלה:
מה להגיד למשל? מצד אחד לא באלי לצאת ערסית מצד שני באלי להחזיר לו אבל איך?
זה ממש לא מראה על חוסר ביטחון זה אומר שלא אכפת לה ממנו