10 תשובות
אויי אני מצטערת אל תלכי זה נראה לי יהיה לך קשה מדי אבל אם את מרגישה שכן אז תלכי.
משתתפת בצערך :(
מצטערת לשמוע
ואני אומרת שתלכי ופשוט אל תיהי בקטע של את יודעת...
אבל כמובן שזה תלוי בך
אל תלכי זה יעשה לך רק רע
משתתף בצערך. הייתי ממליץ לך לא ללכת ללוויה. זה לא פשוט..
אני בגיל שלי עוד לא הולך ללוויות, זה קשה נפשית.
גדעון פיצקי אתה בן זונה
אנונימית
ומשתתפת בצערך
אנונימית
מצטערת לשמוע, בגיל הזה אולי תתקשי להתמודד...
קודם כל משתתף בצערך מוות זה דבר קשה וזה יהיה קשה בזמן הקרוב אבל זה יעבור, אין מה לפחד, את צריכה ללכת ולכבד את סבתא שלך בדרכה האחרונה. את תהיי עצובה בזמן הקרוב ואת תרגישי שמשהו חסר. אבל תחשבי מה סבתא שלך הייתה רוצה, אני חושב שהיא הייתה רוצה שתזכרי אותה ושתמשיכי בחיים שלך.
משתתפת בצערך
חיים תראי איך את מרגישה ואיך זה ישפיע עליך ואז תראי