3 תשובות
כי אז זה פוגע בצמחייה שצריכה מים וגם לנו לא יהיה שתייה
תכלס , לא יגמרו לעולם המים. תמיד דיברו על בזבוז בזבוז .. גם בעוד 200 שנה זה לא יקרה.
אם אני לא טועה תהליך מוגבר של מידבור והתמלחות מים
אנונימי
באותו הנושא: