12 תשובות
איזה רווחה מאיפה הם הגיעו עלייך מפה?
מניסיון
פניימיה יכול להיוצ כיף רצח
פניימיה יכול להיוצ כיף רצח
שואל השאלה:
כן מסטיפס כאילו מסה"ר
כן מסטיפס כאילו מסה"ר
אנונימית
אין לך מה להיות בלחץ
תחשבי שזה הרבה יותר קל מצבא.
וזה יהיה כיף תאמיני לי.
יש משהו הרבה יותר חוויתי בפנימיה מאשר לחזור לישון כל יום בבית
תחשבי שזה הרבה יותר קל מצבא.
וזה יהיה כיף תאמיני לי.
יש משהו הרבה יותר חוויתי בפנימיה מאשר לחזור לישון כל יום בבית
שואל השאלה:
למה זה כיף??
אני רוצה את הבית שלי אבל אני לא אשרוד):
למה זה כיף??
אני רוצה את הבית שלי אבל אני לא אשרוד):
אנונימית
שואל השאלה:
מה חוויתי בזה?
מה חוויתי בזה?
אנונימית
תקשיבי אם לא בא לך את יכולה להגיד להם שלא בא לך גם לי הם התערבו כי כתבתי שאני שונאת את המשפחה שלי אבל זה כי הייתי עצבנית לא עליהם ספציפית בכללי ואם כן בא לך תחשבי חיובי והכול יהיה בסדר
כי לא תמיד כדאי בית
לפעמים להיות עם החברים וזה
זה כיף עם שטיות וכמו שאת מביאה מישהו הביתה רק שזה כולם ביחד
וזה כמו שאמרו מעליי זה לא צבא אז יהיה יותר כיף
לפעמים להיות עם החברים וזה
זה כיף עם שטיות וכמו שאת מביאה מישהו הביתה רק שזה כולם ביחד
וזה כמו שאמרו מעליי זה לא צבא אז יהיה יותר כיף
שואל השאלה:
למה כולם מדברים פה על הצבא בכלל לא דיברתי על הצבא
ומה כיף שם?
למה כולם מדברים פה על הצבא בכלל לא דיברתי על הצבא
ומה כיף שם?
אנונימית
כי בצבא זה לפעמים פנימייה ושם זה יותר קשה
שואל השאלה:
אבל מה הקשר לצבא
אבל מה הקשר לצבא
אנונימית
שואל השאלה:
איך שומרים באמת על קשר עם החברים שלא בפנימייה?
איך שומרים באמת על קשר עם החברים שלא בפנימייה?
אנונימית