9 תשובות
הכי טוב אחי
להבריז זה תמיד טוב לא מבין למה אנשים שואלים שאלה רטורית מלכתחילה
שואל השאלה:
נחמד מאוד! רק איך להסביר את זה להורים?
אנונימי
תאמר להם שזה ייתן לך זמן להתמקד בעבודות
שואל השאלה:
הם יצעקו למה לא עשיתי אותם היום כי גם היום לא הגעתי
יש עוד דרכים?
אנונימי
קשה לי לחשוב אחי כי הורים הם תובעניים
תפנה לאמא שלך בעדינות
אם צריך להתחנף קצת סבבה
תאמר לה שאתה רוצה יום חופש חד פעמי לנקות את הראש
שואל השאלה:
*2 ימי חופש בשביל לנקות את הראש אם מחשיבים את היום חחח
תודה
אנונימי
בכיף אח
תעדכן אבל מה בסוף
שלא הרגשת טוב, לך על הבטוח למה לך להסתבך
כן כן תגיד לא הרגשת וזה עזוב אותך
אני כשאני מבריזה אני םשוט אומרת שלא הרגשתי טוב
שואל השאלה:
היו לי הרבה ימי הברזות שאמרתי את זה אז התירוץ מתיישן חוץ מזה עם פתק רופא הכל יהיה מוצדק
אנונימי