10 תשובות
כשהיה חבר הם קיבלו
את החברה פחות;-;
כן, הם מאוד אוהבים אותו האמת
וכן, אנחנו ישנים אחד אצל השניה אבל לא באותה מיטה, אבל גם זה יבוא עם הזמן ^-^
אנונימית
כן, הם נורא מחוברים אליו בעיקר אמא שלי כי בעלה זה אבא שלו
כן, אין להם ברירה אנחנו עושים מה שבא לנו
אנונימית
אין לי אבל אם היה כנראה שלא:)
אנונימית
כן כ ןכןן כ ןכן..^^^^ ווטפק?!
לא קיבלו בכלל, ישנתי ברחוב כשסיפרתי עליו.
כרגע טוב יותר אחריי מלא מאמצים מצידי, אבל לא ייתנו לנו לישון אצל אחד השני
אנונימית
א. שאני אמצא חבר קודם
ב. אמא שלי מרשה לי רק ב16 ואני מתחת
ג. הוא לא תרשה עד 17
כן
כן, ישנתי אצלו בשבוע הראשון שיצאנו והוא ישן מיד אחרי אצלי. הוא גם ישן אצלי כל הזמן (נע בין 1-4 ימים בשבוע). הם אוהבים אותו ומתחברים אליו מאוד, אנחנו ישנים באותה מיטה כמובן. לפעמים אבא שלי שומע אותנו מתמזמזים והוא עושה בדיחות כאלה על זה שאנחנו לא מפסיקים להתנשק כדי לצחוק וקצת לפדח אותנו חחח.
אין לי כרגע ומתי שכן יהיה לי אני לא חושבת שאמא שלי תקבל את זה... היא לא מסכימה לי חבר עכשיו
אנונימית