5 תשובות
איזה חמודה אוהבות אותך בחזרה:)
ולשאלה כן עשיתי הכל
ולשאלה כן עשיתי הכל
איזה מתוקה
היה לא גרוע
איך שלך היה
היה לא גרוע
איך שלך היה
הבנות פה מדהימות
ולא
ולא
ועכשיו נכנסת
לילה טוב (::
ולא
ולא
ועכשיו נכנסת
לילה טוב (::
יואואוו כן!!!!!
נכון הבנות פה הרבה יותר לענין מהבנים
כי חצי מהבנים פה חרמנים
כי חצי מהבנים פה חרמנים
באותו הנושא: