10 תשובות
כי אז יהיה מלחמה
היתה שאלה דומה לזה בחמות
המוניטין שלנו ממש ברצפה בתור מדינה
העולם מלא האנטישמים לצערי ואין לנו כל כך דרך לשנות את זה
המון מפורסמים שונאים אותנו והם יכולים לגרום לקהל שלהם לשנוא אותנו גם(דואה ליפה, האחים חדיד וכו)
אם נפוצץ אותם העולם יגיב בצורה ממש חמורה, ורוב הסיכויים שתהיה מלחמת עולם אבל נגדנו.
שואל השאלה:
המלחמה הזאת מתישהו תקרה כי הפלסטינים רוצים שנעוף מפה, אז עדיף עכשיו לפני שהם יתחזקו חס וחלילה
אנונימית
אממ פחות.. לא רק שישנאו אותנו
גם כל המדינות כנראה גם באירופה יתחילו להילחם נגדינו בגלל השטות הזאת
וככל הנראה שגם נפסיד
שואל השאלה:
ונגיד הם מתחילים מלחמה ואנחנו מפוצצים אותם, אז עדיין יצאו נגדנו? כי זה מה שהם מנסים לעשות
אנונימית
עדיף לנו לא להתגרות יותר מדי, זה יביא טריגר לעוד מדינות להילחם כ-נגדינו
^ תיארת את המצב במדויק להפליא
שואל השאלה:
אז פשוט נמשיך לחיות ככה? שהם מנסים לגרש אותנו אבל לנו אסור לעשות עם זה כלום?
אנונימית
כי אז תהיה מלחמה, שרוב הסיכויים לא נצליח לעמוד בה.
מסכים עם @מזוייף