16 תשובות
שואל השאלה:
ותמיד אפשר עוד פרקים לעילוי הנשמות
ו לרפואת הגוף והנפש של כל הפצועים
ותמיד אפשר עוד פרקים לעילוי הנשמות
ו לרפואת הגוף והנפש של כל הפצועים
אנונימית
יש לך את השמות? אם יש לך את השמות שלהן אז עדיף להגיד את העילוי עם השמות
איפה יהוה שלך עכשיו?
^שומר עלינו מלמעלה, למה?
כמו ששמר בשואה?
אכן כן
האל הדמיוני שלך לא נוכח במציאות.
שואל השאלה:
אין לי את השמות בגלל זה לא רשמתי
אם אדע את השמות אני כמובן ארשום :)
אבל גם להגיד ככה זה עדיף מכלום
אין לי את השמות בגלל זה לא רשמתי
אם אדע את השמות אני כמובן ארשום :)
אבל גם להגיד ככה זה עדיף מכלום
אנונימית
שואל השאלה:
הקב"ה נמצא שומר ומגן עלינו
לא רוצה להאמין? לא צריך
הקב"ה נמצא שומר ומגן עלינו
לא רוצה להאמין? לא צריך
אנונימית
אני עכשין אקרא לכבודן, תודה רבה ששיתפת
^^^^ אם אתה בטוח בזה שהוא לא נוכח למה אתה כל כך אובססיבי לגבי העיניין?
מאיפה הסקת את זה?
ה' ישמור אותך כל הכבוד לך!
^^ העובדה שהאינסטינקט הראשוני שלך ברגע שראית את השאלה הזאת הייתה לשאול איפה אלוקים מראה שאתה חושב על הנושא די הרבה, ואני לא בטוח אם אתה מודע לדבר, אבל כשחושבים על נושא מסויים יותר מדי ומתחילים לקשר אותו לדברים לא קשורים לנושא (כמו השאלה הזאת) זה נופל תחת ההגדרה של אובססיה
^^ לשאול איפה ה' זה נחמד, אבל איפה הבני אדם?
אני לא רואה סיבה להתפלל לאלוהים שלא קיים ובטח לא לאחד שהפקיר 2 נשים למוות.
שאר השטויות שכתבת לא רלוונטיות לדיון הזה, סתם אד הומינם כושל שלך.
שאר השטויות שכתבת לא רלוונטיות לדיון הזה, סתם אד הומינם כושל שלך.