3 תשובות
יש להם גוק במוח
ישראל ממש לפני כמה דקות פוצצה בניינים בעזה
ראיתי את זה בלייב באינסטגרם
אז כביכול זאת התגובה של חמאס
(שלא תחשבו שאני בעד זה חס וחלילה) עם ישראל חי
ראיתי את זה בלייב באינסטגרם
אז כביכול זאת התגובה של חמאס
(שלא תחשבו שאני בעד זה חס וחלילה) עם ישראל חי
אנונימי
"דפקה" לול
באותו הנושא: