3 תשובות
שואל השאלה:
היי שמן קנולנ לבישול
הסבון לא עזר יש לך עוד עצות? תודה בכול מקרה!❤
היי שמן קנולנ לבישול
הסבון לא עזר יש לך עוד עצות? תודה בכול מקרה!❤
אין לך שמן שמיועד לשחרר ברגים? יש לך אולי גישה לחנויות בית כרגע?
אני יודעת שזה לא אידיאלי אבל כל עוד כרגע רגוע ואין טילים עדיף מאשר שתיתקעי עם חלון פתוח בממד.
חוץ מזה לא עולה לי, חלון של ממד זה חתיכת חלון, תנסו אולי עם כוח או להרים את החלון מלמטה ובאותו הזמן לדחוף אותו. קשה לי להציע בלי לדעת איך נראה החלון כי אני מדמיינת את החלון ממד שלי
אני יודעת שזה לא אידיאלי אבל כל עוד כרגע רגוע ואין טילים עדיף מאשר שתיתקעי עם חלון פתוח בממד.
חוץ מזה לא עולה לי, חלון של ממד זה חתיכת חלון, תנסו אולי עם כוח או להרים את החלון מלמטה ובאותו הזמן לדחוף אותו. קשה לי להציע בלי לדעת איך נראה החלון כי אני מדמיינת את החלון ממד שלי
שפכת כאילו שמן אמיתי? שמן קנולה לבישול?
תנסי (אם לא ניסית) שמן כזה שנועד לדלתות חורקות ואם לא אז קצת סבון כי זה מחליק
תנסי (אם לא ניסית) שמן כזה שנועד לדלתות חורקות ואם לא אז קצת סבון כי זה מחליק
באותו הנושא: