7 תשובות
אל תיכנסי לזום, לכי לישון
שמעי את יכולה לחזור לישון לדעתי כולנו באותו מצב ואני בטוחה שהמורים יבינו
אתמול היה לי זום ולא נכנסתי.
היום יש לי זום, היה כבר שעה ראשונה ולא נכנסתי..
אם יש לך מקצוע חשוב תכנסי אבל בכללי לי אין היום מקצועות כלכך חשובים.
בסופו של דבר צוות המורים לדעתי יבין אותך אם לא תכנסי.
זה דבר לא פשוט.
לכי לישון
שאת עייפה בכל מקרה אין לך הקשבה
תגידי למורה שלא ישנת בלילה אז את לא יכולה להיכנס כי את יושנת וחבל להשאיר את המחשב פתוח
תלכי לישון
תחזרי לישון