4 תשובות
היי אני בטוחה שממש קשה לך אני רוצה שתדעי שעם ישראל כולם איתך ובה שומר עלינו ביחד עם צה''ל המדהימים ואני מוסרת לך חיבוק ונשיקה וירטואליים ומאוד מקווה שהמצב ירגע ובעז"ה יהיה רק טוב ושלא יהיו יותר פצועים/הרוגים ואני תמיד פה את בכיף יכולה לדבר איתי ולפרוק את כל הפחדים אני גרה במרכז ואין לנו כמו לכם בכמויות אבל אני חרדתית אז מאוד קשה לי ואני מבינה אותך ובאמת מקווה שהכל יגמר.
שוב את תמיד יכולה לפנות אלי❤
שוב את תמיד יכולה לפנות אלי❤
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שאת סומכת עליו כמו אמא או יועצת שתוכלי לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שאת סומכת עליו כמו אמא או יועצת שתוכלי לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
יש לנו את הצבא הכי חזק בעולם אף אחד לא יפגע בך כל עוד צה''ל כאן
את יותר ממוזמנת לפנות אליי, אני פה לכל דבר3>
באותו הנושא: