5 תשובות
גם בלוד ככה, אצלנו זה באמת זיקוקים אבל
מעניין באמת..
סתם שמעתי שגם אצלכם יש מלחמת אזרחים כנראה זה יריות או משהו..
סתם שמעתי שגם אצלכם יש מלחמת אזרחים כנראה זה יריות או משהו..
שואל השאלה:
זה לא רעש של יריה זה רעש של זיקוקים אבל אני לא רואה מהחלון כלום.
איזה רעש יש במרכז כשכיפת ברזל מיירטת רקטות?
זה לא רעש של יריה זה רעש של זיקוקים אבל אני לא רואה מהחלון כלום.
איזה רעש יש במרכז כשכיפת ברזל מיירטת רקטות?
אנונימית
ליירוטים יש רעש של בום חזק וגם רואים אחרי זה ענן במקום שבו זה התפוצץ.. קשה להתבלבל בין זה לבין זיקוקים
זה כנראה זיקוקים,למרות שאני מהצפון ושומעת מלא מלא מלא מטוסים..אבל מאמינה שזה זיקוקים אין מה לדאוג אם היה משהו היו מעדכנים
באותו הנושא: