10 תשובות
מטר 65 ו48 קילו??
כן, אבל אל תרדי עוד כי סתם תהיי במשקל לא בריא
ואיך ירדת? בדרך בריאה או שהרעבת את עצמך חס וחלילה?
ניקס 10 קילו ב7 חודשים זה בממוצע 1.4 קילו בחודש שזה ממש סבבה אז אני לא חושבת שהיא הרעיבה את עצמה
אני רק מוודא אני יודעת שאפשר לעשות את זה גם בדרך בריאה
שואל השאלה:
לא עשיתי שום דבר מיוחד סתם אכלתי יותר מסודר והתאמנתי
אנונימית
אה אז סבבה לגמרי, כן זה בסדר אבל אל תרדי עוד, זה יכול לפגוע בך.
זה דבר נורמלי יש כאלה שעושים את זה בפחות אבל כרגע לדעתי (אל תקשיב לדעה שלי אני לא רופאה)
אתה בתת משקל
אנונימית
היא לא בתת משקל לא להגיד דברים אם את לא מבינה בזה. הכל טוב כל עוד ירדת בדרך בריאה הכל בסדר פשוט את ממש לא צריכה להוריד עוד