25 תשובות
כן
אנונימי
וואלה לא
אנונימית
כן:(
אנונימית
כן אבל אני הולכת לנתק קשר עם כולם (משפחה) כדי להיות איתו וזה יהיה קשה מאד כי אני אוהבת את המשפחה שלי כל כך אבל הם לא יקבלו אותו
בעבר כן
שואל השאלה:
אתם יכולים לפרט קצת?
אתם יכולים לפרט קצת?
אני יודעת שזה ממש מפגר לאור העובדה שאני בת 12 אבל כן
ואנחנו לא יכולים להיות ביחד בגלל ש
1. הוא לא יודע על קיומי
2. הוא בן 19
ואנחנו לא יכולים להיות ביחד בגלל ש
1. הוא לא יודע על קיומי
2. הוא בן 19
התאהבתי במישהו לא יהודי. הוא גם לא ערבי אם זה משנה, אבל הוא לא יהודי, ואני באה מבית דתי מסורתי, אני יודעת שההורים והמשפחה שלי לא תקבל אותו, אני כמובן בכל זאת אנסה, לא עכשיו אלא בעתיד, אבל אני יודעת שהם לא יקבלו את הקשר ואני לא אהיה בקשר איתם.. אני והוא ביחד כמעט 3 שנים בלי שאף אחד יודע חוץ משלוש חברות שלי, גם הוא שומר את זה מהמשפחה לבינתיים אבל הוא דווקא חושב שהם כן יקבלו זוגיות רגילה לבינתיים, גם הוא סיפר לחברים שלו, זהו כעקרון
דילןאוברייןהכוסוןעלחלל למה ככה למה למה אתה כזה גדול ממני וכזה סלב וכזה לא מודע לזה שאני קיים וכזה סטרייט אה?!?!? חצופ חתיך וכוסון שכמוך
שואל השאלה:
חצוף
חצוף
ליטרלי חצופ מי נתן לו רשות טיפשון
מישהו שהכל היה מושלם איתו אבל הוא גר בצפון וזה מה שהרס הכל :|
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אני לא מדברת על קטע שהיה לכם ובגלל שלא הייתה לו מיטה זוגית זה לא עבד
אני מדברת על אהבה אמיתית שלא הצליחה בגלל משהו שלשני הצדדים לא הייתה שליטה על זה
תקשיבו אני לא מדברת על קטע שהיה לכם ובגלל שלא הייתה לו מיטה זוגית זה לא עבד
אני מדברת על אהבה אמיתית שלא הצליחה בגלל משהו שלשני הצדדים לא הייתה שליטה על זה
האם היה לך שואלת השאלה?
שואל השאלה:
כן,
כן,
ספרי לנו ספרי לנו
שואל השאלה:
בהזדמנות;)
בהזדמנות;)
כן, אנחנו לא ממש מדברים אולי שלום מדי פעם בבית ספר והוא סטרייט, אני לאחרונה הבנתי שאני צריך לשחרר כי לא יקרה כלום אבל זה די קשה..
אנונימי
שואל השאלה:
אני פה אם אתה רוצה לדבר❤
אני פה אם אתה רוצה לדבר❤
תודה מתוקה❤
אנונימי
אכן כן
כן אם להתאהב בטעות בסנדי ומר קראב זה נחשב אז כן
אנונימי
בכל כך הרבה מפורסמים שלא יודעים שאני קיימת
קרה שאני מאוהבת חזק בחברה הכי טובה שלי, אנחנו לא יכולות להיות ביחד בגלל שאנחנו ממש כמו אחיות והיא בחיים לא תיראה אותי באופן הזה . אני גם לא הטעם שלה אני בטוחה בזה,היא סיפרה לי מה הטעם שלה ואני לא מהווה אותו.. היא גם לא בליגה שלי בכלל היא מדהימהה ואני כמעט בטוחה שהיא יודעת על ההתאהבות כי אנחנו ניפגשות כלכך הרבה ואני שקופה מידי, בנוסף גם המשפחה שלי הומופובית רצח אז אין סיכוי מוצאת אומץ לצאת מהארון, הם גם לא אוהבים אישית את אותה חברה כי הם יודעים שהיא לסבית(היא ממש ניראת) ומפחדים שיהיה בנינו משהו וישר אחרי שהיא הולך עושים לי שיחה על בנים
אנונימית
באותו הנושא: