התחברות
הרשמה
בשביל סליים חמאה מה עדיף דייסו או קורנפלור??
15 במאי 2021, 21:45
סליים
DIY
עשה זאת בעצמך
2 תשובות
אה באמת עדיין נתקענו שם?
ל
לא כדאי לכם לדעת
דייסו
נ
נקבה.
באותו הנושא:
אני מכינה סליים מדבק ובורקס בלבד וזה יוצא לי כמו מדוזה כזה לא יוצא לי סליים מה אני צריכה לעשות בשביל שיצא לי סליים??
כמה הייתם משלמים בשביל סליים חמאה בינוני מגלו אול ? עם ריח של קרם עוגיות ? דחוף
בשביל להכין סליים אייסברג צריך להכניס אותו למקפיא או לחמם אותו?
בשביל להכין סליים טוב באמת חייב גל כביסה של פרסיל?
קליי זה סליים חמאה?
איך קוראים למלבן הזה שבא בצבעים ששמים עם סליים שעושה אותו חמאה?
כל פעם שאני מכינה סליים הוא מתקשה לי מה לשים בשביל שזה ישאר גמיש וטוב?
איזה סליים אתם מעדיפים? גלוסי, פלאפי, רגיל, קצפת, חמאה, ברד
דבק ובוראקס זה יעשה סליים? או צריך להוסיף עוד משהו בשביל שזה יעשה סליים??
איזה סליים יותר טוב לדעתכם גלוסי או חמאה?
חייבים מפעיל בשביל להכין סליים?