13 תשובות
לא חייב אם בא לך
כן ברור
בעיקרון כן, כמו שהיית מכניסה את אח שלך או אחות שלך לממד, ככה גם את הכלבה.
ברור
אני חושבת שכן, אם את לא רוצה שיקרה לה משהו
כן ברור
כן ברור
כן. אני לא מרשה לך להשאיר אותה מחוץ לממד באזעקה
בטח. למה את שואלת את זה בכלל. זאת לא אמורה להיות שאלה. את חייבת להכניס אותה לממד
מי שמשאיר את הכלבים או החתולים שלו מחוץ למרחב המוגן - לא צריך שייתנו לו להחזיק בעל חיים!
כן כן וכן
אם את רוצה שהיא לא תימחץ ו/או תיהרג אם רקטה תפגע בבית שלך אז כן
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אני הכנסתי אותה עד עכשיו אבל היא לא אוהבת להיות שם.. לא נורא
תודה
אני הכנסתי אותה עד עכשיו אבל היא לא אוהבת להיות שם.. לא נורא
באותו הנושא: