10 תשובות
ונראה לי שהישיבה אבל זה תלוי באולם בעיקר
גם אני רוצה אבל נגמרו כל הכרטיסים
אוף מקנאה בך שאת קונה לא יסכימו לי בחיים
אנונימית
!תהני בטור של וולס שכלכך מקנאה במי שהולך לשם
עמידה אני חושבת
תלוי באולם לרוב עמידה
תלוי באולם
^^^^^^^ שבוע הבא יפתחו כרטיסים ליולי