2 תשובות
שואל השאלה:
רשמתי בטעות סטאלין והבולשוייקים, התכוונתי לנין והבולשוויקים
רשמתי בטעות סטאלין והבולשוייקים, התכוונתי לנין והבולשוויקים
אנונימי
כי הם שלטו בצורה שנקראת "סטליניזם". זה לא הקומוניזם המקורי, אלא צורה שלו המתמקדת בפולחן מנהיג ובטוטליטריות.
חוץ מזה, יותר קל היה להם לתפוס את השלטון בעזרת אלימות, פעם זה היה יותר נהוג, זה לא כמו עכשיו שיש את האו"ם וכל זה..
חוץ מזה, יותר קל היה להם לתפוס את השלטון בעזרת אלימות, פעם זה היה יותר נהוג, זה לא כמו עכשיו שיש את האו"ם וכל זה..
באותו הנושא: