25 תשובות
זה השקט של לפני האזעקה
יאפ
שואל השאלה:
רגע אז יהין עוד אזעקות או שזהו?
רגע אז יהין עוד אזעקות או שזהו?
אנונימית
הדרך היחידה לדעת זה להתקשר לדף אבל את יודעת
אז אי אפשר לדעת
אז אי אפשר לדעת
זה ששקט לא אומר שהם שכחו רוב הסיכויים מתכננים משהו
שואל השאלה:
חח חכי בטח יש לו טינדר אני אחפש אותו
חח חכי בטח יש לו טינדר אני אחפש אותו
אנונימית
יש להם פחות רקטות לטווח ארוך, אני מניחה שהם מנסים להשתמש בהם בחוכמה. אבל הבעיה איתם היא שהם לא חכמים.
זה שקט מוזר ומתוח..
נקווה שיהיה בסדר❤
נקווה שיהיה בסדר❤
אני גרה במודיעין ולא הייתה אזעקה כבר 4 ימים~
השקט הזה מפחיד!
השקט הזה מפחיד!
"הרבה זמן" ... אתמול היה...
ולפי מה שהבנתי הולך להיות בלאגן גדול ובמיוחד במרכז.
ולפי מה שהבנתי הולך להיות בלאגן גדול ובמיוחד במרכז.
שואל השאלה:
רציני? מי אמר?^ חשבתי שהכל נגמר כבר
רציני? מי אמר?^ חשבתי שהכל נגמר כבר
אנונימית
אמרו בחדשות שהחמאס איים לשגר טילים ובמיוחד במרכז ) אין לי מושג למה...
הלוואי שבאמת נצא מזה מהר
הלוואי שבאמת נצא מזה מהר
שואל השאלה:
היום??
היום??
אנונימית
נחיה ונראה מה יהיה
אני אוהב את החיים^
מתי אמרו את זה בחדשות?
מתי אמרו את זה בחדשות?
שואל השאלה:
עזבו אחרי שנותנים למישהו פרח הוא לא עונה יותר על כלום. מסקנה אל תתנו פרחים עד שעונים לכם על הכל
עזבו אחרי שנותנים למישהו פרח הוא לא עונה יותר על כלום. מסקנה אל תתנו פרחים עד שעונים לכם על הכל
אנונימית
תפסיקוו כבר לפתוחח פה לשטןן
מישהי פה שאלה שאלה פעם אחת למה אין אזעקות במרכז שעתיים אחריי זה שלחו מטח כבד למרכז , לשאלהה ברוב המקרים זה בגלל שהם אוספים רקטות או משהו ומתכוננים לעוד מטח כבד ויכול להיות שהם הבינו שלא כדאי להםם לזרוק על המרכזז
מישהי פה שאלה שאלה פעם אחת למה אין אזעקות במרכז שעתיים אחריי זה שלחו מטח כבד למרכז , לשאלהה ברוב המקרים זה בגלל שהם אוספים רקטות או משהו ומתכוננים לעוד מטח כבד ויכול להיות שהם הבינו שלא כדאי להםם לזרוק על המרכזז
שמע ישראל היום אני חוזרת למרכז למה להפחיד אבל
לא שמעתי אזעקה ביישוב שלי
בסמוך ליישוב שלי יש יישוב ערבי (טייבה) והיה שם אזעקה ורקטות לפני כמה ימים בערך
שמעתי את הבומים
בסמוך ליישוב שלי יש יישוב ערבי (טייבה) והיה שם אזעקה ורקטות לפני כמה ימים בערך
שמעתי את הבומים
דיי כבר לפתוח פה לשטן הוא לא רופא שיניים, עדיף לשתוק
כן אבל תתכונני תמיד
היה רק איזה 24 שעות של שקט, אל תתלהבי.
אמרו את זה בחדשות אתמול ...
אוהבת ושמחה לעזור^
אוהבת ושמחה לעזור^
אני לא פה בשביל הפרחים, אני כמעט ולא פעיל בסטיפס ...
תשאלי שאלות אענה בכיף בלי אינטרס למשהו