6 תשובות
בעיקרון אין כל כך למה ללמוד אבל את יכולה לתרגל שמיעה ולענות על שאלות
לא ממש, מודול e קל ממש
רק לתרגל בגרויות משנים קודמות
ללמוד אוצר מילים אם את בפיילוט של האוצר מילים
מעבר לזה אולי לתרגל בגרויות משנים קודמות
לא התכוננתי, וקיבלתי 100. זה קליל ממש, תשובות קצרות וענייניות. מה שיכול להפיל אותך זה שגיאות כתיב, אז תבואי עם מילונית.