3 תשובות
שואל השאלה:
לא רגישה בנוח רק כשאני מוציאה את הטמפון
אנונימית
אוי כן להוציא אותו זה מגעיל אבל את יכולה להסתדר זה רק פעם בכמה שעות צריך לעשות את זה שווה לך ללכת ולהתמודד עם האיכסה אחר כך
אממ כן להוציא אותו זה לחלוטין איכסה... אבל אולי פשוט מתי שאת מוציאה אותו תעשי את זה עם עיניים עצומות ותכיני לך מלא נייר, תנופי אותו ואז תפתחי עיניים