10 תשובות
לא. מעבר לזה שיש שם טרוריסטים יש שם ילדים ונשים ואנשים שלא עשו כלום ולא מעוניינים במלחמה, אלא בשלום.
שואל השאלה:
מחקו לי את השאלה והיה לה מאה ומשהו תגובות בבקשה תחזירו
לא
יש שם חפים מפשע
כן אבל זה לא כזה פשוט
אנונימי
כן לפי דעתי אבל זה לא עובד ככה אם נפוצץ אותה אז יפוצצו אותנו
אם נפוצץ את עזה נתחיל מלחמת עולם שלישית, ורוב העולם יהיו נגדנו
מזכיר לי מישהו משופם משנות הארבעים...


צ'ארלי צ'אפלין.
נמר הכסף וואו תקשיב אתה גאון
לא
מכיוון שיש שם אנשים חפים מפשע שחיים תחת משממשלה דיקטטורית ומושחתת ואני לא שמאלנית כי מצדי שמחבלים ימותו ואני בעד מוות למחבלים אבל לא בעד מוות של חפי מפשע