5 תשובות
אני לא בסלקום אבל לא הייתי מתנתקת כי לא כל הערבים תומכים בחמאס ויש הרבה ערבים שגרים פה ויש להם משפחה וחברים כאן והם תומכים בישראל ובנו אז לא הייתי מתנתקת.
אני גם תומכת בדו קיום, ואנחנו התנתקו מסלקום כי השירות לא היה משהו
לא. אין לי כח...
כמו רוב האנשים
כמו רוב האנשים
שואל השאלה:
לשעבר לקוח סלקום שהפסידו במכרז בבורסה.
כיום לקוח פרטנר עיסקי כ-10 שנים מחירים מוזלים, יש דברים ללא עלות.
לשעבר לקוח סלקום שהפסידו במכרז בבורסה.
כיום לקוח פרטנר עיסקי כ-10 שנים מחירים מוזלים, יש דברים ללא עלות.
מה פתאום
כל הכבוד להם על הפוסטים האלה
כל הכבוד להם על הפוסטים האלה