12 תשובות
לדעתי שירים של הלהקה cream יכולים להתאים
שואל השאלה:
תודהה נשבעת שבדיוק חשבתי על sunshine of your love אני אסתכל איזה עוד שירים יש
אנונימית
אני חושב שאת יכולה לנגן על הגיטרה גם את מה שהיית רוצה לנגן על סטראט
מניסיון אישי טלה הרבה יותר טובה מסטראט, את הסטראט שלי מכרתי מזמן את הטלה בחיים לא אמכור- כל כך הרבה יותר low mids ובסים יוצרים סאונד הרבה יותר חם ובלוזי שמתאים גם לרוק כבד בהנתן dist מתאים.
לשאלתך, אני מאוד אוהבת לנגן סולואים של אוונג'ד עליה עם הדיסטורשן מהמולטי נשמע מעולהה
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מוצאת את אוונג'ד עליה משום מה
אנונימית
טלה הרבה יותר טוב מסטראט!!!
איזה טלה יש לך?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח תודהה
אנונימית
איך לך על מה להתבאס, טלה גאנג!!
וטלה מתאים לכל דבר אז כל סולו רוק שתרצי את יכולה לנגן
שואל השאלה:
זאת שואלת השאלה זה יצא לי
אנונימית
שואל השאלה:
נייסס חתיכת שינוי
ותודה
יש לי fender player telecaster butterscotch blonde
אנונימית
שואל השאלה:
חחח נכון ותודה
אנונימית