8 תשובות
רוב הסינים (ואסייתיים בכללי) שפגשתי (שזה בערך 200) ממש אוהבים יהודים ומאמינים שאנחנו ממש חכמים
אבל ברור שמתוך מליארד וחצי יהיו כמה אנטישמים
אבל ברור שמתוך מליארד וחצי יהיו כמה אנטישמים
וקייטלין, אממ תאמת שסין כן מכירה בישראל כמדינה
ואני (בתור אחד שיודע סינית) צופה הרבה בחדשות של סין והם מדברים על המלחמה עכשיו בישראל והם בעד ישראל
אז אל תגידי דברים שאת לא יודעת
"סינים ידועים בשנאה שלהם"?
את יודעת מה זה מזכיר לי? זה מזכיר לי איך ממש עכשיו כל העולם לא יודע כלום על ישראל אז הם מאמינים לאיזה שטות שהם מצאו באינטרנט. אותו דבר לגבי הסינים, הם ידועים בשנאה שלהם? יש לך בכלל מושג כמה זה גזעני ומטופש? מתערב שלא דיברת עם אפילו סיני אחד כל החיים שלך
ואני (בתור אחד שיודע סינית) צופה הרבה בחדשות של סין והם מדברים על המלחמה עכשיו בישראל והם בעד ישראל
אז אל תגידי דברים שאת לא יודעת
"סינים ידועים בשנאה שלהם"?
את יודעת מה זה מזכיר לי? זה מזכיר לי איך ממש עכשיו כל העולם לא יודע כלום על ישראל אז הם מאמינים לאיזה שטות שהם מצאו באינטרנט. אותו דבר לגבי הסינים, הם ידועים בשנאה שלהם? יש לך בכלל מושג כמה זה גזעני ומטופש? מתערב שלא דיברת עם אפילו סיני אחד כל החיים שלך
בכל העולם יש
הסרטונים שראית זה קוריאנים.
סינים מאמינים שיהודים הם חכמים אוהבים אותנו
סינים מאמינים שיהודים הם חכמים אוהבים אותנו
פה לא שונאים סינים אירופאים וערבים? כרגיל היהודים משחקים את הקוזאק הנגזל. נשמעים כמו פאשיסט משנות ה30 ואז בוכים שכולם שונאים אותם.
אנונימי
שונאים יהודים בצדק, הכי צבועים, הכי גזענים, הכי שחצנים וחושבים שהם מרכז העולם.
אנונימי
סינים ידועים בשנאה שלהם ובחוסר הכרה שלהם בנו כמדינה
אל תתרגש
אל תתרגש
אנטישמים מכל מקום חחץ
באותו הנושא: