7 תשובות
לחצות אותם לחצי
פשוט תשימי אותם על אמצע הלשון ותשתי מהר מים
זה מלחיץ בהתחלה לקחת אבל אחר כך את תתרגלי לזה
שואל השאלה:
שוב נסייתי הכל ובאמת שזה לא עובד
אנונימית
תחתכי אותם לחצי
תרסקי אותו
אני מבינה אותך לגמרי.
גם אני לא יודעת לבלוע כדורים ופעם זה היה יותר גרוע לא הייתי מצליחה שום כדור.
היום עם קצת אימונים, אני מצליחה לבלוע כדורים קטנים ... שזה כבר משהו.. וזה עדיף על כלום.
תתאמני על טיקטק אל תלחצי על עצמך, מה שעזר לי הכי, זה פשוט להתנתק מהמחשבה ולעשות את זה מהר מהר בלי לחשוב בכלל , ברגע שתצליחי אחד , השני יהיה פחות מלחיץ כי את רואה שאי אפשר בשום צורה להיחנק מזה....
אנונימית
^בהמשך לתגובתי -
פשוט להחליט שאת בולעת עכשיו כדור , ללכת לקחת אותו , לשים בפה ולהכניס טיפה מים, לבלוע. בלי לחשוב בלי לשים לב בכלל.
ברגע שאני מתחילה לחשוב על זה , זה אבוד . אז הולכים מחכים 15-30 דק ומנסים שוב .
לפעמים גם להיות ממש צמאים עוזר ממש, תאכלי משהו ממש מלוח
אנונימית
לאכול עם הלבן של הלחם
אנונימית