6 תשובות
או שכן או שפשוט יש להן בטן ממש שטוחה אז אין מה שיבלוט
או שהן שטוחות רצח או שהן באמת שמות מחטב
יש מצב או שהן ממש רזות
איך אף אחד לא הגיב שברור שזה פוטושופ?
הכל פוטושופ. הכל. הבטן לא כזאת שטוחה, הרגליים לא כאלה צרות והפנים לא כאלה חלקות!!!
שואל השאלה:
אני גם כל הזמן חושבת על זה שזה פוטושופ אבל הן יפות ורזות כאלה אז אני שואלת את עצמי בשביל מה הן צריכות פוטושופ
לא ניראלי כי אם הבטן שלהן לא הייתה שטוחה רצח הן לא היו מדגמנות כי מאוד מקפידים על כל דבר ודבר בדוגמנו