12 תשובות
וואלה כע אם הפאה איכות טובה
שואל השאלה:
נראלי, פשוט זה ממש יקר פאה
אם הפאה איכותית כן
אני חושבת שכן, כי פאות איכותיות בדרכ עולות די יקר וזה מחיר ממש סבבה
שואל השאלה:
מצאתי אחת טובה 21 דולר באמזון,יותר שווה?
כן, זה משתלם יש פאות שעולות הרבה יותר
שואל השאלה:
יש לי פחד שיצחקו עליי אם אקנה
אל תקני זה זבל
אבא שלי הזמין סתם פאה לפורים
וזה זבל
שואל השאלה:
הזמנתי כבר חחח יש דווקא אחלה ביקורת