12 תשובות
לדעתי לא
לא
וואלה כע אם הפאה איכות טובה
שואל השאלה:
נראלי, פשוט זה ממש יקר פאה
נראלי, פשוט זה ממש יקר פאה
אם הפאה איכותית כן
אני חושבת שכן, כי פאות איכותיות בדרכ עולות די יקר וזה מחיר ממש סבבה
שואל השאלה:
מצאתי אחת טובה 21 דולר באמזון,יותר שווה?
מצאתי אחת טובה 21 דולר באמזון,יותר שווה?
כן, זה משתלם יש פאות שעולות הרבה יותר
שואל השאלה:
יש לי פחד שיצחקו עליי אם אקנה
יש לי פחד שיצחקו עליי אם אקנה
אל תקני זה זבל
אבא שלי הזמין סתם פאה לפורים
וזה זבל
אבא שלי הזמין סתם פאה לפורים
וזה זבל
שואל השאלה:
הזמנתי כבר חחח יש דווקא אחלה ביקורת
הזמנתי כבר חחח יש דווקא אחלה ביקורת
באותו הנושא: