4 תשובות
לא חושב
הכמות מים לא משנה.
הכמות אבקה כן
זה פשוט כמה חזק את רוצה שהמשקה יהיה
אין קשר בין כמות המים לחלבון. בסופו של דבר האבקה מכילה x גרם חלבון, המים עוזרים פשוט לעירבוב ולדילול של הטעם.. אז תכלס? שימי לפי מה שטעים לך :)
כתוב על הקופסאות כמות אבקה שצריך להכניס