4 תשובות
לא חושב
הכמות מים לא משנה.
הכמות אבקה כן
זה פשוט כמה חזק את רוצה שהמשקה יהיה
הכמות אבקה כן
זה פשוט כמה חזק את רוצה שהמשקה יהיה
אין קשר בין כמות המים לחלבון. בסופו של דבר האבקה מכילה x גרם חלבון, המים עוזרים פשוט לעירבוב ולדילול של הטעם.. אז תכלס? שימי לפי מה שטעים לך :)
כתוב על הקופסאות כמות אבקה שצריך להכניס
באותו הנושא: