התחברות
הרשמה
דמיינו שהחמאס יורים עכשיו רצוף מחצות עד 2:00.
בעצם אל תדמיינו אתם דיכאונים גם ככה
20 במאי 2021, 23:12
מלחמה
ישראל
חמאס
רקטות
2 תשובות
אני לא אופתע אם זה יקרה
S
Slash.
יש מצב ..
H
Hijo del diablo
באותו הנושא:
למה חמאס לא יורים יותר לירושלים?
חשבתם לעצמכם: למה חמאס לא יורה על תל אביב?:
תקשיבו אמרו בחדשות שהסירטון שדילן אובריין העלה שהילדה בוכה לא בגללנו אלה בגלל שהחמאס יורים רקטות מהבית שלה
חמאס כבר לא יורים טילים למרכז, יש סיבה לזה?
איך זה הגיוני שחמאס יורה טילים עכשיו למרות הסופה שמתחוללת בחוץ?
חמאס כבר לא יורים מלא שעות,משמע נכנסנו להפסקת אש?
אם החמאס יורה טילים לישראל זה אומר שלחמאס לא אכפת מערבים שגרים כאן?
מי יורה את הטילים? חמאס או הגיהאד?
למה עזה יורה אלינו ואיזה ארגוני טרור תוקפים(יש חמאס חיזבללה וכו)
החמאס משועממים שהם יורים רק לדרום?
הגאהד האיסלאמי וחמאס לא יורים בנו בזמן הזה טילים כי הם מפחדים מהקורונה, המשך למטה