13 תשובות
אולי היא רצתה תשומת לב
אולי היא רצתה להיזדהות איתך
יכול להיות כל מיני דברים שהם לא מחלות נפש
אם יש לך טארט אל תשאלי אותה בפרצוף זה ישבור אותה
אנונימית
כי הם חושבים שזה מגניב
הרוב עושים את זה מהצורך לצומת לב מהצורך להיות נאהבים על ידי מישהו אחר
אנונימית
יש כאלה שרוצים צומי אבל יכול להיות שהיא פשוט חושבת שלא תקבלי אותה אם תדעי שאין לה את זה
זאת חשיבה ממש מפגרת אבל גם אני חשבתי ככה פעם על פאקינג ספר חשבתי שבגלל שאני לא אוהבת ספר מסוים שהחברה הכי טובה שלי ממש אוהבת היא תשנא אותי ושיקרתי לה על זה שניםם ודיברנו על הספר מלא וכל דבר שהיא כזה אומרת אני מסכימה איתה ולא היה לי שמץ של מושג על מה היא מדברת ורק לא ממזמן אמרתי לה שבחיים לא קראתי אותו כי אנחנו חברות טובות היא לא תשנא אותי בגלל זה ועכשיו אני גם מבינה שהחשיבה הזאת מטומטמת ממש
בקיצור יכול להיות שהיא חשבה שתנתקי איתה את הקשר
או שהיא פשוט רצתה תשומת לב
אה או שהיא רצתה להזדהות איתך יש כאלה שלוקחים ממש קשה לדעת שיש לאנשים הפרעות נפשיות ואולי היא רצתה שתרגישי בנוח איתה

באמת שיש מיליון סיבות, פשוט תשאלי אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אבל אני משתגע בגלל שכולם פה משתמשים בלשון פניה הלא נכונה בשבילי וזה מחרפן אותי t-t
סליחה פשוט לא הסתכלתי על המשתמש רק על התגובות ראיתי שפונים בלשון נקבה
אנונימית
שואל השאלה:
הכל טוב, זה קורה לפעמים :)
שואל השאלה:
היא כבר אמרה את האמת והודתה שהיא עשתה את זה, אבל פשוט לא נעים לי לשאול אותה למה, למרות שזה מעניין אותי. פשוט באופן כללי אני רוצה לדעת למה יש אנשים שעושים את זה בגלל שהיא לא הבן אדם הראשון שפגשתי שעשה את זה.
עכשיו את לא אמורה לשאול את זה פשוט לכי ותהיי שם בשבילה אם את חברה שלה ....
אנונימית
אני לא עשיתי את זה אבל אני חושבת שיש לי דיכאון לא שאני חולה במחלה וזה פשוט בגלל המצב לאחרונה התחלתי להסתכל על העולם בצורה שונה , יותר אפלה
טוב בקשר לשאלה : היא באמת מרגישה דיכאון ועצב היא רוצה צומת לב ממה שזה נשמע לי זה כאילו התרחקת ממנה עוזבת אותה , אם היא הייתה צריכה להמציא שקר כזה כדי שתתיחסי אליה ....
אנונימית
חושבים שזה אסתטי ומגניב, להיראות כזה מדוכא עם "תסמינים" מזוייפים ומגוחכים.
אנונימית
מבינה אותך, לי יש bpd ocd וחרדות ויש לי חברה שתמיד ניסתה להוציא את עצמה משוגעת כאילו בכוונה וכאילו לפגוע בעצמה (אפילו לא היו לה את הביצים לפגוע בעצמה באמת) ולזייף חרדה חברתית ודיכאון ותסביך אלוהות (כל פעם היא בחרה משהו אחר) וכל זה רק כי היא חושבת שזה עושה אותה שונה ומגניבה (אה והייתה גם תקופה שהיא העמידה פנים שאכפת לה אם אני אשכח אותה ושהיא לא רוצה שאני אעזוב אותה וכאילו לזייף חרדת נטישה וbpd שלי אשכרה יש ובזמן שהיא עושה את זה לכיף שלה כאילו כדי להיות מגניבה ושונה אני צריכה להתמודד עם הדבר הזה באמת ולחיות את המילים שהיא מזייפת כל הזמן וזה לא עוזב אותי וזה פשוט גורם לי לקלל את החיים שלי אבל בשבילה זה סתם מגניב וזה פשוט יריקה לפרצוף שאני ככ סובלת מהקשר איתה וזה כמו עבודה לא נגמרת והיא רוצה כביכול שיהיה לה את זה)
אנונימית