12 תשובות
לא ממש לא זה מהמם
בכלל לא מוזר
לגיטימי לחלוטין
אני בידיוק ככה
גם אני ככה
סיימ , גם לי יש יותר חברים באינטרנט
אה וזה לא מוזר בכלל
;))
יש לי בחיים האמיתיים 0 וברשת 0 לול
מזדהה
לי אין חברות באמיתי פשוט אין