10 תשובות
תוצאה מעולה
שואל השאלה:
אז למה הם צוחקים עלי ההפרש של 4 דק ארורות האלה
אז למה הם צוחקים עלי ההפרש של 4 דק ארורות האלה
אנונימי
וואוו כן
שואל השאלה:
תודה חברים שמח לשמוע שלפחות אתם מפרגנים!!
תודה חברים שמח לשמוע שלפחות אתם מפרגנים!!
אנונימי
אתה תותח מה אתה שם על אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!! על הפרגון כל אחד ואחד מכם באמת
תודה רבה!!! על הפרגון כל אחד ואחד מכם באמת
אנונימי
זו תוצאה מדהימה וואו
אם זה גורם לך להרגיש יותר טוב קיבלתי 30 ב1600
ואני בחיים לא הייתי מצליחה לרוץ 10 ק"מ ברצף ולהישאר בחיים
אם זה גורם לך להרגיש יותר טוב קיבלתי 30 ב1600
ואני בחיים לא הייתי מצליחה לרוץ 10 ק"מ ברצף ולהישאר בחיים
48 דקות לעשר קילומטר זה מטורף! אחי הגדול בצבא כבר שנה וחצי בקרבי והוא לא מצליח לעשות תוצאה כזאת טובה:)
תשמע לא יודע איך עשית את זה
אני עשיתי 3 קמ ב26 דקות כי כבר התעייפתי חחח זה היה בבגרות בספורט
אני עשיתי 3 קמ ב26 דקות כי כבר התעייפתי חחח זה היה בבגרות בספורט
שואל השאלה:
תודה וכן זה לא פשוט בכלל זה קשה מאוד! מתאמן על הספורט הזה הרבה זמן
תודה וכן זה לא פשוט בכלל זה קשה מאוד! מתאמן על הספורט הזה הרבה זמן
אנונימי
באותו הנושא: