36 תשובות
וואי זה כל כך מזעזע בא לי לבכותת!! הם לא אנושיים הם פשוט חיות!
כן ראיתי,זה כלכך מגעיל לצחוק על המוות שלו ועוד להמציא שהוא אנס
הפלסתינים הם חיות אדם,זה לא חדש.השמצה והרג זה חלק מהם.
אל תקרא להם חיות, זה מעליב את החיות פה והן יותר אנושיות מהם^ חיות יותר טובות מהם ממש , לפחות לחיות יש שמץ של אנושיות וגם כנות וזה, בני אדם די הפכפכים לפעמים, ולשאלה, מספרת לי , אני נלחמתי עם כמה מהם שבוע שעבר וגם אתמול, איזה מישהו שם אמר לי שאולי הם רוצים שינוי או משהו כזה אז אמרתי שיהיה שינוי אם הם ינסו להתנגד לחמאס לפחות במחשבה או משהו כזה, אז הוא אמר לי שאם חשיבה כזה או משהו כזה לא יהיה שינוי וזה, אמרתי לו כמה דברים אבל זה נמחק לאחר כמה זמן, הוא חושב שזה שטויות וזה איזה משהו הזוי, יש יותר גרועים, בפייסבוק שבוע שעבר היו מוסלמים קיצונים שעושים צחוקים על מה שקרה פה, אולי יש קומץ שלא צחק אולי. אין מה לעשות אתם, אולי עדיף שכולם יהיו אתאיסטים ככה ולא יהיה על מה לריב ולהילחם למרות שדת והיסטוריה וישראל היא מקום חשוב גם עבורנו וכל זה התחיל מהיסטוריה ודת ושואה וזה. לא יודעת
מטומטמים
הם ממש צריכים להתבייש
אני באמת לא יודע מה להגיד, חייל נהרג וככה הם מגיבים? באמת? אני בשוק מזה שאני פשוט לא מוצא מילים לתאר כמה זה נוראי מה שהם עשו
צוחק מי שצוחק אחרון חברים!!!
זה מפתיע? מה מפתיע בזה, מה שאמור להיות מפתיע זה אלה שהרגו אותו, אתם מפנים את תשומת הלב למקום הלא נכון...
תדווחו על הסרטון!!
כן ראיתי, וזה כל כל נוראי.
אמאל'ה איזה סתומה
וגם כל מי שמחר שם..לא משנה מאיזה מדינה הוא לא צוחקים על רצח של בן אדם!
אנשים חסרי לב עם דם קר ומגעיל, הם אנשים שאוהבים להפיץ שקרים ולפתוח מלחמות..
אני בחיים לא אצחק על מוות של בן אדם חף מפשע
אין להם שכל אפילו לא טיפה.
לאנשים כאלה שכל אין אפילו, ואירוניה יש להם מוח אבל הם לא משתמים בו , בתור דתייה שמבינה את האפקט הדתי קצת אני מבינה שזה בגלל הדת וכל הקטע של בשם אלוקים או מה שזה לא יהיה , הדת לפעמים כן גורמת לאנשים לעשות דברים לא טובים בתור הצדקה לזה, אני תמיד מפחדת שאנו או אני נעשה דברים כאלה או שואלת את עצמי אם אנו בדרך הנכונה לגבי הדת שלנו, יחסית כן למרות שלא תמיד, הכל מתחיל ונגמר בחינוך ודת , במסגדים שלהם יש פאקינג חינוך הסתה שם מגיל צעיר, ראיתי סרטון היום שבו ילדה צעירה שם אומרת שאין יהודים וכל בולשיט, היא שטופת מוח , אפילו לחשוב בכוחות עצמה וללכת נגד העדר היא לא מסוגלת.. זה פשוט לא נורמלי ..
טוב,אולי הוא השתכנע כי הוא אמר לי שהוא עבד עם יהודים בתי כנסת וירושלים וכל זה, נראה לי ולא ראה שאוהבים אחד את השני וכולם שם צבועים, אולי מה שאמרתי לו ישכנע אותו. אולי יש סיכוי שאחד יבין ..
^
אמן..דווקא הכרתי עוד איזה מישהי שבעדנו
אני מקווה , כי הוא אמר שכולם שם פינקו אותו ולפני שבועים נראה לי, די אמרתי לו שברגעים קשים אנו יכולים להיות בני אדם וכל זה ויש לנו קצת אנושיות וגם עמותות לעזרה וכל זה, אני מקווה, אם הצלחתי לשנות טיפה את המחשבה שלו זה טוב, אני לא יודעת אם הוא באמת אהב את התגובה שלי אם עשה לי לייק על זה אבל נראה שאולי הוא אוהב את זה
כןן^
אפשר לדווח יותר מפעם אחת..
אני לא יודעת אם זה ישכנע אותו אבל אני מקווה שקצת כן ישכנע . בכל מקרה נקווה
כן נקווה
והוא שוב שלח לי משהו על נגד ישראל, לא ראיתי, מאיפה יש לו כל כך הרבה דברים נגד צהל וכל זה?הייתי צריכה להסביר לו שיחסית הדת שלי יחסית בעייתית אבל יחסית בסדר, וכן אני כתבתי לו בכללי על הדת, וכמה דברים טובים עליה וגם קצת רעים,גם כמה פניני חוכמה על פתגמים ואנושיות וגם שבצהל יש אנשים שאינם רק יהודים אלא גם לא יהודים בכללי, וגם מלא דברים שקשה לי לזכור אני אבדוק אחר כך אבל נראה לי שמחר הוא שובת, בכל זאת יום שישי זה שבת שלהם . אולי זה יעבוד. בתקווה שלא יהיה עוד משהו שישלח נגד ישראל ,גם אמרתי שאני לא שונאת אף אחד מדת אחרת כל עוד הוא לא פוגע בי ושאנו לא הורגים אנשים סתם אלא רק מי שרוצה לפגוע בנו, גם שחינוך של רובנו די טוב, בהנחה שגם אמרתי של אתאיטסים , חילונים, וגם כל מיני . הרבה דברים, די החברתי בדברים.
יפה תמשיכי להראות לו את זה..
כל הסרטונים נגד צה''ל זה פלסטינים שמנסים להפוך את זה למשהו לא נכון,
לדוג ראיתי סרטון שצה"ל היה צריך לפנות כמה בנות פרו פלסטיניות כי הם עשו כרגיל את הבלגן שלהן..ואז הם פשוט התחילו להימרח על הריצפה בלי שום סיבה ולצרוח כמו משוגעות כדי שאנשים יחשבו שאנחנו הרעים פה
קיצר הם סתם שקרנים..אז תמשיכי להוכיח אותו בבקשה!!
אני אנסה, הוא לא הגיב עדיין
שיאנסו את זאתי בסרטון אמן!!!
^
או נשמה טובה, אמן!!
כן עזבי ואני מנהלת שיחה עם מוסלמי שם בפייס, נראה שהכול מתקדם טוב, הוא אמר לי שמחנכים ילדים לשנוא מוסלמים אז מתחילה הבעיה, נראה שהוא הבין חלק ממה שאמרתי לו אבל הוא חושב שחינוך שלנו זה לשנוא אותם או משהוכזה.,עריכה, שמעו, הוא שלח סרטון שבה ילדים יהודים איפשהו בצבא כנראה אומרים לכאורה שהם רוצים להיות בתותחנים של הצבא ולהרוג אנשים וכל זה ולירות בהם לא ראיתי עד הסוף, אני לא חושבת שזה אמתי , זה מאיזה ערוץ של מוסלמים, בערבית ,יש סיכוי שעיוותו את זה, ערכו או לא יודעת, לא חסרים דברים בשביל להוציא אותנו רעים, אני אמרתי לו שזה לא ככה ולא נכון, והבאתי לו דברים שיראו שישראל לא רעה בכלל, אני מקווה שזה עזר, כמעט נראה לי שהוא השתכנע אולי, לא יודעת. לא חסרים להם דבירם להראות אותנו בצורה רעה ממש
זה בפייסבוק, כנראה הוא שובת בגלל שישי וזה או לא יודעת, אני אחכה ואראה מחר, כנראה
סבבה
אוקיי
אוקי, עד עכשיו אין תגובה ממנו שם בפייסבוק, לא יודעת, לא שיצא לי לנצח פה בדיונים או בויכוחים פה בכל נושאי דת אתאיזם וכל זה, הכי פחות, הוא לא ענה לי, או שהוא עסוק, או שאין לו כוח לזה או שהוא הבין שצדקתי או שהוא שוקל את זה או שהוא הבין שהפסיד או שאני ניצחתי, שהוא שתק או לא יודעת, לא הגיב לי שלושה ימים מאז, הפעם האחרונה שהוא שלח לי משהו סרטון של מוסלמי כנראה מתייסר ועוד , טוב יש לזה כמה הסברים,לא שיצא לי לנצח בשום דיונים או ויכוחים פה על משהו כזה בכלל אבל הוא לא הגיב כלום מאז,שום תגובה, הוא שתק כנראה או שהוא עסוק או לכי תדעי מה סיבות, לא רוצה לשמוח לעיד אבל יש שקט שם ממש ..
שלחתי לו כמה דברים, טובים עלינו בעיקר, גם על מחבלים שתקפו חלק על צהל וגם חלק על דברים טובים שעשינו בשביל אחרים וכל זה, קשה לחפש עוד דברים. אני צריכה מלאי שלם
ואז עוד אומרים שאנחנו הרעים? מדברים אלו שצוחקים על בן אדם שנרצח צבועים
אני יכולה לנסות לעזור
כנראה הוא הבין או שאת צודקת או שפשוט אין לו מה לענות
יכול להיות. אני מקווה אבל אי אפשר לדעת
^^
כן..אמן
^
הם אנשים מגעילים חסרי חיים
אני פאקינג ראיתי היום סדרה עם שני חלקים הלילה הארוך ביותר על סיפור אמתי , וזה נוראי זה על חדירת מחבלים לקיבוץ משגב עם ,הילדים שהיו שם בסיפור וגדלו סיפרו את זה וזה היה מלחיץ