התחברות הרשמה

למה כולם כותבים בטיקטוק אבו עוביידה בדרך?

27 במאי 2021, 01:31
musicallyדעות גולשיםTik Tokלמה    
3 תשובות
שואל השאלה:
וואלה לא יודע אחי אני כל הזמן רואה את התגובה הזאת
אנונימי
בטח סתם איזה גמור שהם מזיינים תמוח אליו מחבל דבע
.
.-.-.-.-.-.-.-.-.
מיזה בכלל
l
liloo
באותו הנושא:
למה כולם כותבים בטיקטוק "התגובה של נועה בוג"?
מה זה אומר CEO שתמיד כולם כותבים בטיקטוק?
למה כולם בטיקטוק כותבים בתגובות לא עם לב?
למה כולם כותבים בטיקטוק "א-" מה זה אומר?
למה כולם כותבים בטיקטוק 34+35?
למה כולם בטיקטוק כותבים ש Lilhuddy הוא שחור?
למה כולם בטיקטוק כותבים א-?? מה זה אומר?
למה בטיקטוק כולם כותבים "גוף פצצה פרצוף נסיכה?"
למה כולם כותבים בטיקטוק הביו שלי אומר הכל?
למה כולם כותבים בטיקטוק פיק מי???
מה זה סרוטונין ולמה כולם כותבים את זה בטיקטוק