5 תשובות
לא , כי גדלת לשפה העברית, שפת אם זו השפה שמדברים איתך ישר כשאת גודלת
לא חושבת אולי שפת סבתא
אם כשהיית קטנה דיברו איתך אנגלית אז כן אם את יודעת מבית ספר אז לא
שואל השאלה:
בעיקרון מאז שאני ממש קטנה כל הצד שלה דיבר איתי באנגלית
אנונימית
לא אבל זה נחשב שאתה דובר אותה ברמה של שפת אם
אם דיברו איתך את זה בבית אז כן
בעצם אם גדלת כשאת יודעת אנגלית כי מדברים איתך באנגלית זאת כן שפת אם, אבל אם התחלת את כיתה א' כשאת לא מדברת אנגלית שוטף אז לא.

שפת אם זה שפה שאת יודעת לדבר בה שוטף מאז ומעולם