3 תשובות
ממליץ
אתה לא חייב ללבוש מדים
רק בבית חולים 10 חייב דיגום מלא כי זה בית חולים צבאי
מה שאתה הולך זה בית חולים אזרחי רק אל תשכח חוגר
במהלך השירות שלי הייתי כלכך הרבה בבתי חולים ותמיד הייתי מגיעה על אזרחי
רק בבית חולים 10 חייב דיגום מלא כי זה בית חולים צבאי
מה שאתה הולך זה בית חולים אזרחי רק אל תשכח חוגר
במהלך השירות שלי הייתי כלכך הרבה בבתי חולים ותמיד הייתי מגיעה על אזרחי
למה לעזאזל נראה לך שהוא יבחר ללכת במדים על פני אזרחי?
מלשבים די לענות בבקשה
מלשבים די לענות בבקשה
אנונימי
באותו הנושא: