9 תשובות
לא נראה לי
לא אבל את יכולה לשלם דרך האפליקציה
לא
למרות שאני זוכרת שבאוטובוסים של מטרופולין יש מכונה כזאת שמשלמים בה עם מזומן
כבר לא
לא אי אפשר
נופ, רק רב קו.
אפשר לסרוק איזה קוד
רק בקווי אוטובוס בשומרון יש עדיין את האופציה לשלם במזומן וזה נותן 50% הנחה.
שואל השאלה:
^^ יואו באמת? כאילו אם עכשיו אני עולה על אוטובוס בשומרון ומשלמת במזומן אבל האוטובוס מגיע למקום מחוץ לשומרון מותר?