4 תשובות
כן את יכולה
אני לא רואה בעיה (;
נורא מומלץ לא לעשות כושר בכלל בשבוע-שבועיים הראשונים. אם ספורט נורא חשוב לך (גם לי כך שאני מבינה), אני ממליצה לחכות לפחות שבוע. לאחר מכן צריך להימנע מאימני בטן במשך חודש-חודשיים. תזכרי שזיעה יכולה ליצור אינפקציה ותנועות מאימוני בטן פוצעים כל פעם מחדש את החור, וכך תהליך ההחלמה נדחה ונדחה.