6 תשובות
לא
לא מה פתאום פחח שהאדון ישלח נראה לך שאתה תשלחי.
את אמורה לעלות סטורי שטוב לך שכבר התקדמת
שיצא לו העיניים והלב
את אמורה לעלות סטורי שטוב לך שכבר התקדמת
שיצא לו העיניים והלב
לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא !!!
לאלא
אחותי הוא נפרד ממך בצורה מגעילה מה שאומר שהוא בנאדם מגעיל,את לא צריכה לבזבז עליו שנייה אחת מהחיים שלך
אחותי הוא נפרד ממך בצורה מגעילה מה שאומר שהוא בנאדם מגעיל,את לא צריכה לבזבז עליו שנייה אחת מהחיים שלך
לא הוא רק יעשה לך רע
פשוט תמשיכי הלאה ואולי תמצאי מישהו הרבה יותר טוב
פשוט תמשיכי הלאה ואולי תמצאי מישהו הרבה יותר טוב
למה לשלוח? זה יתן לך משו? אם הוא זרק אותך בצורה נוראית כמו שאמרת, אז אין לך מה לעשות איתו ובטח לא ליצור קשר. זה רק יעשה לך רע
באותו הנושא: