7 תשובות
שואל השאלה:
אני אוכלת ארוחת בוקר בבית הטיול מתחיל ב12 ומשם הוא שעתיים וחצי נסיעה
אני אוכלת ארוחת בוקר בבית הטיול מתחיל ב12 ומשם הוא שעתיים וחצי נסיעה
אנונימית
קח לחמניות
תכיני סנדוויץ', הכי מהיר ומשביע. את יכולה לקחת גם פרי כמו תפוח. ותקני נישנושים טעימים וחטיפים, תהני(:
לחם עם קוטג, חביתה, מעדן, חטיף אנרגיה, קפה ועוגיה, טוסט, פרי
קורנפלקס, טוסט, חביטה.
את מגינסבורג ?
אנונימית
שואל השאלה:
^כן.....
^כן.....
אנונימית
באותו הנושא: