6 תשובות
נראה לי שכן למה לא
כן.
כן
לא למדת בכלל? זה מטורף... אם אני הייתי ניגש לספרות בלי ללמוד לא הייתי מוציא מעל 30 בוודאות.
מעולה וואוו תקשיבי את גאונה כאלה ציונים בלי ללמוד
באותו הנושא: