9 תשובות
לא תקין
לפעמים זה קורה כשיש מחזור לא סדיר
אבל עדיף ללכת לגניקולוג כדי להיות רגועים
אבל עדיף ללכת לגניקולוג כדי להיות רגועים
תלוי בשנתיים הראשונות הוא לא סדיר אבל ממליצה ללכת לגניקולוגית
גם לי זה קרה איחר לי במשך 7 חודשים אחרי זה חזר גם ל10 ימים וקצת עכשיו זה מאחר לי שוב
לא תקין אפילו קשה קרה לי פעם אחת והסתדר מעצמו אם זע ממשיך אז תפני לרופאת נשיפ
שואל השאלה:
זה קרה לי לפני חצי שנה במחזור האחרון שלי שהוא היה איזה 20 יום והרגשתי ממש לא טוב ויצא שהייתי על כדורים שמדמים ביוץ ומאושפזת, ואני מפחדת שיצטרכו לאשפז אותי עוד פעם
זה קרה לי לפני חצי שנה במחזור האחרון שלי שהוא היה איזה 20 יום והרגשתי ממש לא טוב ויצא שהייתי על כדורים שמדמים ביוץ ומאושפזת, ואני מפחדת שיצטרכו לאשפז אותי עוד פעם
אנונימית
תלכי לרופא לפני שתצטרכי אישפוז!!
אולי את בהריון ? או שאת לוקחת תרופות? בת כמה את ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 13
אני בת 13
אנונימית
באותו הנושא: