4 תשובות
לא ממש לא, אני בדרכ אורזת לאנשים את האוכל במסעדה שאני ממלצרת ולא רואה את זה כמביך בכלל, ההפך, אני גם לא ממש חושבת על זה.
I:
לא פדיחה - שילמתי על האוכל? לא סיימתי ואני רוצה לשמור? זה האוכל שלי, שיארזו לי.
לא , את שילמת על האוכל וזכותך לעשות איתו מה שבא לך. תאמיני לי שלאף אחד לא אכפת