7 תשובות
כי אם לא היו משלמים להם איך הם היו מקבלים כסף?
הם יצאו לחלת ולא הייתה עבודה
הם יצאו לחלת ולא הייתה עבודה
חופשה ללא תשלום מהמעסיק
שואל השאלה:
אז למה קוראים לזה חופשה ללא תשלום אם כן משלמים להם?
אז למה קוראים לזה חופשה ללא תשלום אם כן משלמים להם?
אנונימית
דמי אבטלה מהביטוח.
חל"ת זה מטעם העבודה, הכסף מהביטוח, התשובה הראשונה, לא הבנתי מה רשמת
חל"ת זה מטעם העבודה, הכסף מהביטוח, התשובה הראשונה, לא הבנתי מה רשמת
כי המעסיק לא משלם. ביטוח לאומי זה שונה
המעסיק לא משלם לך
כי זה היה משבר בינלאומי והאנשים רצו לעבוד אבל לא הייתה להם אפשרות אז המדינה שאתה משלפ לה כל הזמן מיסים אמורה לדאוג לך בעת משבר
באותו הנושא: