6 תשובות
לא
אנונימי
הם מאיימים לשלוח מחר רקטות
למה הם מאיימים מה עשינו?
אנונימית
הם מאיימים בגלל מצעד הדגלים
הם מאיימים בגלל שהלכנו למצעד הדגלים אבל אין להם אומץ לירות עלינו כי אם הם יורים אנחנו מחזירים להם כפול 10 ואז יתחננו להפסקת אש
הם מאיימים כי הם חושבים שהם קובעים מתי נקיים מה נקיים ואם נקיים
הם לא רוצים שנצעד בעיר הבירה שלנו עם דגלים
והם לא רוצים שנעבור בשער שכם